logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس فروشگاهی » کانکس فروشگاهی چیست؟

تعداد بازدید:215
۱۴۰۱-۰۸-۱۴

کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس فروشگاهی چیست؟ از مشخصه های یک کانکس فروشگاهی فضای محصور فروش و خرده فروشی آن می باشد. کانکس فروشگاهی در حال تبدیل شدن به یک مدل کسب و کار محبوب برای کارآفرینان آینده می باشد.
کیوسک فروشگاهی با فروشگاه های سنتی تفاوت هایی دارد. شکل سازماندهی متفاوتی دارند، یک فروشگاهی سنتی نیاز به تعداد نیرو ،لوازم و تجهیزات بیشتری نسبت به یک کیوسک فروشگاهی می باشد.

کانکس فروشگاهی چیست؟ امروزه کانکس فروشگاهی فرصتی طلایی برای آن دسته از افرادی که تصمیم دارند راه اندازی کسب و کار خود با کمترین هزینه را شروع کنند. با توجه به اجاره بهای پایین آن چه بسیار کسانی که با شروع شغل های ساده به درامد خوبی رسیدند شغل هایی نظیر فلافل فروشی،اسنک فروشی،اغذیه فروشی، کافی شاپ ، کتاب فروشی ، نمایندگی های ارگان ها و شرکت های بزرگ و معتبر که درامدشان از یک مهندس و دکتر هم گاهی بیشتر بوده است. پس زمان را از دست ندهید همین امروز اگر ایده ای هر چند ساده دارید توکل کنید و نسبت به شروع و راه اندازی آن اقدام کنید.

انواع کانکس فروشگاهی چیست؟

کانکس فروشگاهی امروزه یک ابزار به روز برای کسب درآمد می باشد که در ادامه به انواع آن می پردازیم. کانکس فروشگاهی متناسب با شغل شما طراحی می شود. برای مثال کانکس فروشگاهی با کاربری مطبوعاتی ، مناسب برای فروش خشکبار و آجیل ، کاربری کیوسک و غرفه ، کافی شاپ و همینطور طرح های ویژه ای مناسب برای جشنواره ها و غیره.

شما می توانید با تماس با شرکت صفا کانکس و گرفتن مشاوره رایگان محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا