logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس فروشگاهی » کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل

تعداد بازدید:283
۱۴۰۱-۰۸-۱۵

کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل

کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل

کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل ؛

از مهمترین نکات لازم برای خرید کانکس فروشگاهی برای استفاده از کانکس فروشگاهی باید به یکسری از ویژگی های مورد نیاز هرکدام می بایست به خوبی آنالیز و در ساخت سازه پیاده سازی شود رعایت گردد. به طوری که تا بهترین حالت برای کاربران بوجود آید. چرا که در این نوع سازه دو دسته از افراد فروشنده محصول و مراجع کننده و متقاضی محصول بطور مداوم با آن مرتبط است مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

امنیت کانکس فروشگاهی

معمولا سازه های فروشگاهی دارای اجناس مختلفی هستند که ارزش مالی زیادی دارا می باشند. که ممکن است باعث وسوسه سارقین گردد. از این رو بالا بردن سطح امنیت سازه از طریق نصب کرکره بر روی محل های بازشو و شیشه ای ، بکار بردن مصالح مقاوم برای دیواره های خارجی و اسکلت بندی و استراکچر محکم به همراه قفل و اتصالات قوی از نکات بسیار لازم و ضروری جهت بالا بردن امنیت کانکس فروشگاهی می باشد.

safa61

ابعاد و محل بازشو کانکس فروشگاهی

در کیوسک های فروشگاهی مهمترین بازشو بخش کانتر فروش دکه یا همان بخش تحویل کالا به خریداران بوده که در آن می بایست ابعاد درستی متناسب با ابعاد کل سازه و ارتفاع متناسب با افراد با گروه های سنی مختلف تعبیه گردد. ضمن اینکه برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید که باعث فاسد شدن محصولات و گرم شدن فضای داخلی می شود. می بایست سایه بانی درنظر گرفت که این سایه بان در هنگام بارندگی نیز از ورود آب باران به داخل سازه یا ریختن آن روی محصولات که گاها مجلات و روزنامه ها بوده که در برابر آب بسیار آسیب پذیر هستند جلوگیری کند. بازشوی بعدی درب ورودی برای فروشنده به داخل کیوسک مغازه ای بوده که معمولا ورود کالا ها جهت چیدن در قفسه ها نیز از این درب صورت میگیرد که تخلیه بار مانعی در کسب و کار دکه بوجود نیاورد.

ابعاد کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل

انتخاب ابعاد متناسب برای هر نوع کانکسی از جمله کیوسک فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است بدلیل اینکه ابعاد خیلی کوچک باعث تداخل در امور داخل کیوسک و بوجود آمدن مشکلاتی نظیر کمبود فضا برای اجناس و حتی گاها فروشندگان گردیده و دسترسی به محصولات و کالا های مختلف درون فضا سخت می گردد. و همین طور ابعاد بزرگ نیز ضمن بالا بردن هزینه ها و قیمت کانکس فروشگاهی باعث می شوند تا فضای زیادی سازه اشغال کند. که از استاندارد های مجوز ایشان بیشتر و باعث تداخل در عبور و مرور عابرین یا وسایل نقلیه می گردد

بهداشت کانکس فروشگاهی با کاربری غرفه خشکبار و آجیل

قابلیت شستشوی کف و دیواره های سازه در کیوسک های فروشگاهی که کاربری آن فروش محصولات غذایی بوده مانند فست فود است جز الزامات بوده که برای برآورده کردن این مورد می بایست دیواره های سازه از مصالح ورق استیل و کف آن از نوع سرامیک با قابلیت شستشو با مواد شوینده و ضد عفونی کننده باشد. همچنین تجهیزات بکار رفته مانند گاز و هود یا فر نیز می بایست از نوع استاندارد بوده و اهمیت رعایت بهداشت در آنها حتی بیشتر از خود سازه می باشد.

conex61

عایق بندی کانکس فروشگاهی خشکبار و آجیل

عایق کاری دیواره های کیوسک فروشگاهی بسیار قابل اهمیت است چرا که بطور معمول این سازه ها در فضای باز و در معرض تابش مستقیم نور خورشید می باشند. و اگر فعالیتی نظیر پخت و پز نیز درون کیوسک انجام شود دمای فضای داخلی ممکن است بسیار زیاد و گاها غیر قابل تحمل گردد. از این رو بهتر است در جداره های این سازه ها از دو لایه عایق متفاوت (مثلا پشم سنگ و پلاستوفوم یا پلاستوفوم و فوم رول) استفاده شود. و برای مناطقی که ممکن است دمای هوا بسیار گرم یا برعکس خیلی سرئ باشد. از عایق های تزریقی پلی اورتان استفاده شود. اگر چه بکار گیری این نوع عایق ممکن است موجب افزایش قیمت اولیه سازه گردد اما صرفه جویی که در اتلاف انرژی برای کانکس فروشگاهی به ارمغان می آورد در طول زمان چندین برابر این هزینه را جبران خواهد کرد.

نورپردازی کانکس فروشگاهی

امروزه به دلیل مشغله کاری افراد در زندگی مدرن بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند پس از غروب آفتاب به گشت و گذار با خانواده و دوستان خود بپردازند. در این هنگام نورپردازی صحیح یک کانکس فروشگاهی میتواند باعث جذب مشتری و رویت کامل گردد. برعکس نور کم و بی روح می تواند باعث شود هیچ یک از رهگذران متوجه حضور سازه نشده و خریدی از آن انجام ندهند.

61-3

محل استقرار و شرایط آب و هوایی

از جمله کلیدی ترین نکته در هنگام استفاده از کانکس فروشگاهی رعایت شود محل استقرار آن می باشد. چرا که اگر در محلی باشد کف مد نظر مسطح نبوده یا در فضایی دور از رویت باشد یا باعث سد معبر برای عابرین یا ایجاد مزاحمت برای عبور و مرور موتورسیکلت و دوچرخه گردد. چیزی جز دردسر و تنش برای فروشنده نخواهد بود. از دیگر نکاتی که زمان خرید به کارشناس و مشاوران فروش کانکس باید اعلام گردد شرایط اب و هوایی محل استقرار می باشد تا باعث فاسد شدن کالا و محصول نگردد.

شرکت صفا کانکس خاورمیانه با تولید انواع کانکس فروشگاهی از جمله کانکس فروشگاهی مطبوعاتی ، فست فود سیار ، کافی شاپ سیار و… و همینطور انواع کانکس های سرویس بهداشتی ، ساندویچ پانل ، اداری ، سیار ، ویلایی مانند سوئیسی یا سوئدی و…

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا