logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس » کانکس سیار قابل حمل

تعداد بازدید:68
۱۴۰۲-۱۲-۰۱

کانکس سیار قابل حمل

کانکس سیار قابل حمل

کانکس سیار قابل حمل ؛ کانکس چرخدار است که قابلیت جابجایی آسان داشته باشد. و بتوان با استفاده ازوسیله های حمل ونقل به راحتی آن را جابجا کرد و در پروژه های موقت و یا راهداری و راهسازی کاربرد بسیاری دارد.

استفاده از شاسی مستحکم که به وسیله چرخ لاستیکی قابلیت جابجایی به خود می گیرد. به راحتی توسط ماشین قابل جابجا شدن را دارد و گاها به وسیله محور متصل به آن با دست و نیروی انسانی قابلیت جابجایی دارد. نوع دوم نیز به صورت لولایی طراحی و ساخته می شود. قابل جمع شدن می باشد و به راحتی می توان آن را جابجا انتقال داد.

 

طراحی کانکس سیار قابل حمل

یکی از کارهای سختی که در تولید کانکس سیار قابل حمل وجود دارد، طراحی نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی این نوع از کانکس ها می باشد. به ویژه برای طرح لولایی که واقعا سخت است. برای همچین کانکسی بتوان دکوراسیون داخلی خاصی پیاده کرد. لذا در طراحی و ساخت نما برای این نوع از کانکس ها از ورق های گالوانیزه انعطاف پذیر استفاده می شود.

ورق های گالوانیزه به راحتی قابلیت شکل گیری را دارند ، همچنین از رنگ بندی های زیبا در طراحی کانکس سیار قابل حمل استفاده می شود. و یا از سایدینگ فرم دار در رنگ ها و طرح بندی های متنوع و یا از ساندویچ پانل ساخته و تولید شود.

 

کانکس سیار قابل حمل در کانکس صفا سبز

ما با بهره گیری از نیروهای متخصص جوان در زمینه طراحی و تولید انواع کانکس توانسته ایم با استفاده از متدهای روز دنیا در صنعت کانکس بهترین کیفیت را در طراحی کانکس سیار قابل حمل برای مشتریان ارائه نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان صفا کانکس ارتباط گرفته و ازمشاوره رایگان در خرید کانکس قابل حمل بهرمند شوید.

شرکت صفا کانکس علاوه بر کانکس سیار قابل حمل ، تولید کننده محصولاتی مثل کانکس فروشگاهی ، پانلی و ساندویچ پانلی ، ویلایی ، اداری و غیره می باشد.

 

مشخصات فنی کانکس سیار و چرخدار

آنچه کانکس سیار قابل حمل (چرخدار) نسبت به کانکس های ثابت متمایز کرده است، وجود تایر و لاستیک های که زیر کانکس به وسیله محور ها جهت تردد در سطح شهر و بین شهری می باشد. سالیانی که به وسیله یک زنجیر به وسیله خودرویی متصل و حمل میگردید در حالی که در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و خلاقیت در عرصه کانکس ، کانکس سیار قابل حمل به وسیله مالبند به خودرو یا جرثقیل یا هر وسیله هدایت گر متصل و توسظ اکسل ترمز در خودرو اولیه و در کانکس سیار قابل حمل (چرخدار) مهار و قابل کنترل میگردد.

ازین رو باید شاسی کانکس بصورت تقویت گردد. مقاوم در برابر سرعت گیر ها سراشیبی ها مقاوم و و قابل کنترل باشد. سازه کانکس با فواصل کمتری پل ریزی شود و با جوش های ممتد مقاومت ان را تضمین کرد. ازین رو کانکس صفاسبز این اظمینان را به خریداران و مشتریان می دهد. پس از خرید آن در برابر عوامل بیرونی تهاجمی مقاوم و قابل کنترل میباشد.

 

مشخصات کانکس چرخدار:

  1. شاسی: از تیر آهن IPL 14 الی1 یا از پروفیل 80×80 سنگین اجرا میگردد
  2. اسکلت بدنه-سقف-کف: از پروفیل 40×40 و 80×40 به ضخامت 2 میل با فواصل کم تیر ریزی و پل ریزی میگردد.
  3. پوشش بدنه و سقف خارجی : از ورق گالوانیزه-سایدینگ و ساندویچ پانل بنا به سفارش خریدار اجرا میگردد.
  4. پوشش بدنه و سقف داخلی: از pvc سفید ضد آب یا طرح دار مقاوم در برابر حرارت با قابلیت شستشو می باشد.
  5. پوشش کف: متداول از تخته کف نئوپان یاMDF یا واترپروف می باشد (برای این نوع کار سرامیک پیشنهاد نمیگردد)با کفپوش پشت نمد با یک لایه قیر اندود شده.
  6. درب و پنجره : از نوع UPVC با شیشه دوجداره با دستگیره و یراق آلات مرغوب می باشد.
  7. دارای تاسیسات برق و روشنایی و گرمایشی و سرمایشی می باشد .

 

درصورت مجهز به آبدارخانه و سرویس بهداشتی دارای متعلقات جانبی می باشد. که در فایل سرویس بهداشتی و آبدارخانه بصورت کامل تشریح گردیده است میتوانید به آن مراجعه فرمائید و یا جهت اطلاعات بیشتر با کارشناان فروش تماس حاصل فرمائید منتظر همدلی گرم شما هستیم.

مشاوره
مشاوره