logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس » کانکس پلیس

تعداد بازدید:16
۱۴۰۳-۰۱-۱۸

کانکس پلیس

کانکس پلیس

کانکس پلیس یک سازه پیش ساخته است. نیروی انتظامی برای توزیع هر چه بهتر نیروهای خود در سطح شهر از سازه های پیش ساخته استفاده می کند. این سازه به صورت سیار و ثابت در تناسب به موقعیت استقرار نیروی اعزامی ساخته و تحویل داده می شود. هنر معماری و نرم افزار های هوشمند سبب شده است. این سازه ها مشخصه کاملی از کاربرد آن در سطح شهر گردیده است.

علت استفاده از آن به دلیل نبود کلانتری مقیم در منطقه مد نظر اداره پلیس می باشد. همیشه امینت و رفاه شهروندان از الویت پلیس می باشد. با خرید این کانکس این موضوع مهم را برطرف می کند.

شرکت صفا کانکس با تولید انواع کانکس ، از جمله کانکس پلیس ، ساندویچ پانل ، سرویس بهداشتی ، کانکس های ویلایی شامل سوئدی و سوئیسی و… با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تونسته جایگاه و اعتبار خوبی را برای خود کسب کند.

چرا کانکس پلیس در سطح شهر نصب شده اند ؟

این کانکس ها جهت استقرار نیروی پلیس و ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی طراحی شده است و به عنوان پلیس حاضر در منطقه به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می کنند ، عموما کیوسک پلیس در مکان های مختلفی در سطح شهر دیده اید مانند محدوده ترافیکی، پارک ها، بازارچه ها، شهرک صنعتی و پارک سوارها، فرودگاه ها و سفارت خانه ها و …

کاربرد اصلی پلیس در منطقه از شهر و کشور ایجاد امنیت و سلامت جامعه می باشد از این رو فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران درصد تامین امنیت شهروندان بوده و هست با سفارش و خرید کانکس پلیس نیاز مبرم در جامعه رفع کرده است.

انواع کانکس پلیس

با توجه به موقعیت های مستقر، امکان ساخت به صورت ثابت، سیار و چرخدار و یا ضد گلوله کانکس پلیس دیپلمات ساخته و نصب شوند. هرکدام از این سازه ها در بخش های مختلف نیروی انتظامی قرار داده می شوند. پس از مشخص شدن هدف اصلی شما و امکانات مورد نیاز ساخت و ساز شروع می شود.

کانکس پلیس ثابت

کانکس ثابت به کانکسی گفته می شود که در محل مد نظر مستقر و امکان جا به جایی ندارد و کانکس ثابت پلیس بر روی فوندانسیون از قبل آماده شده نصب می شود اغلب در مناطق پر رفت و آمد قرار می گیرند. طبق پلان طراحی شده و نوع فعالیت سازه پلیس تلاش شده و تمام امکانات رفاهی داخل کانکس تعبیه شده و دسترسی به مکان های دیگر را محدود نمایید که شامل دو اتاق مجزا و سرویس بهداشتی و آبدارخانه و قفسه بندی، نصب دوربین مداربسته و نصب پروژکتور می توان به یکی از امکانات لازم و قابل دسترسی اشاره کرد.

کانکس پلیس سیار

کانکس سیار با توجه به نام آن به صورت چرخدار و موقت در نظر گرفته می شود. که در صورت نیاز امکان جابجایی و انتقال به مکان دیگر میسر شود، انتخاب این سازه به صورت چرخدار جهت حمل راحت آن با خودرو یا جرثقیل مورد استفاده می شود. به دلیل همین ویژگی، متراژ کانکس پلیس سیار کمتر از 20متر می باشد و دو اتاقه می باشد و برای سرویس بهداشتی و آبدارخانه مخزن آب تعبیه می کنند و تایر های کانکس از 100 سلامت برخوردار است و بوسیله دو یا سه محوردر زیرسازی مدل سیار برای هدایت بهتر نصب می گردد، شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه با وجود طراحان مشرف به سازه کانکس پبیس سیار توانسته اند بهترین فضا را در اختیار پلیس انتظامی قرار دهند.

کانکس پلیس دیپلمات

طبق توافق بین المللی در کشور ها برای محافظت و تامین امنیت سفارت خانه ها در جلوی درب ورودی پلیس دیپلمات این وظیفه را ایجاد می کنند و معمولا برای امنیت شخصیت هایی که در حرفه مهم و خاطره انداز مشغول هستند پلیس امنیت و دیپلمات را در محل زندگی و محل کار شخصیت های مهم کشور به صورت شبانه روزی انجام وظیه می کنند. مدل دیپلمات بهترین گزینه می باشد که در ابعاد کوچک با اشراف 360 درجه به محیط و موقعیت سازه متفاوت تری نسبت به سازه های دیگر کانکس پلیس دارد و معمولا سازه کانکس به صورت ضد گلوله می باشد و دیگر موقعیت های استقرار، مرزبانی ها و گمرک ها ساختمان کنسولگری می باشد.

مزایای کانکس پلیس

1)مهم ترین مزیت، امنیت حاکم در منطقه می باشد

2)کیفیت و استحکام کانکس نسبت به دیگر کانکس ها

3)مکای متفاوت و مشخص آن

4)سایر پنجره ها

5)نصب دوربین مداربسته

6)وجود پروژکتور بر سقف و دیواره بیرونی کانکس

7)طراحی منحصر به فرد خود سازه

8)قابلیت جا به جایی و انتقال

9)نصب آنتن برای گیرنده بی سیم های راه دور بسیار مهم است

10)نیاز جامعه پر خطر

11)نیاز رفع مشکلات در جاده ها در موقعیت های صعب العبور

مشاوره
مشاوره