logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس فروشگاهی » لوازم داخلی کانکس فروشگاهی

تعداد بازدید:239
۱۴۰۱-۰۸-۱۵

لوازم داخلی کانکس فروشگاهی

لوازم داخلی کانکس فروشگاهی

لوازم داخلی کانکس فروشگاهی چیست؟! تجیهزاتی مثل آون کانوکشین، فر پیتزا و میزهای آماده سازی که خودشان درب کابینتی دارند فضای بیشتری را اشغال می‌کنند. به همین دلیل باید جزو اولین اقلام انتخابی باشند. همچنین لازم است تا بلافاصله در پلان طراحی آشپزخانه فودتراک جایگذاری گردند.

در حالت کلی این گروه از تجهیزات در قسمت عقب وسیله نقیله قرار می‌گیرند. دلیل آن این است که با سرو مشتری و تحویل غذا به مشتری و یا حلقه چرخ‌های تداخل نداشته باشد. ( ناحیه جلویی قسمتی است که پنجره‌های جاسازی می‌گردد و ناحیه عقب در تقابل با این قسمت می‌باشد.)

پنجره‌ سرویس دهی فست فود سیار

پنجره سرویس درگاه ارتباطی شما با مشتریان است و از طریق آن سفارش‌ها را برای مشتری سرو خواهید کرد. پنجره سرویس درجه یک چیزی است که خیلی از کسانی که قصد این کار را دارند آن را جدی نمی‌گیرند.

اهمیت پنجره سرویس در تغییرات فصل‌ها و آب و هوا خود را نشان می‌دهد. به همین دلیل مطمئن شوید که با کیفیت ترین مدل آن را برای لیست تجهیزات مورد نیاز فست فود سیار در نظر می‌گیرید.

هر فودتراکی به یک پنجره بزرگ برای دریافت و تحویل سفارش‌ها نیاز دارد. علاوه بر این باید یک کانتر در لبه بیرونی نصب گردد تا هم سفارش‌ها و هم دستمال و ادویه‌ها برای مصرف مشتریان بر روی آن قرار گیرد. همینطور سایه گیر جداگانه هم در قسمت بالایی پنجره‌ها یکی از ابزارهای حیاتی برای راحتی مشتریان در فصول مختلف است.

سیستم‌ها برودتی و سرمایی

دمای غذا باید همیشه در بازه مشخصی حفظ گردد. این به این معنی است که مواد غذایی در آشپزخانه فودتراک باید کاملا سرد باشد تا آنکه زما سرو آن فرا برسد. از این رو هم تکنیک‌های ذخیره سازی و هم تجهیزات برودی نقش کلیدی را دارند.

شرکت صفا کانکس تمامی سفارشات را اعم از انواع کانکس فروشگاهی  ، سرویس بهداشتی ، ساندویچ پانل ، اداری ، سیار و همینطور کانکس ویلایی سوئیسی یا سوئدی پذیرا می باشد.

ناحیه ذخیره سازی در فودتراک

کابینت‌ها و قفسه‌های نگهدارنده فنجان برای ذخیره مواد خشک، و فاسد نشدنی مناسب هستند. این قسمت باید طوری طراحی گردد که ضمن رانندگی و تغییر مکان اصلا حرکت نکنند. از این رو میز‌های آماده سازی سفارشی که در بدنه داخلی فودتراک جاسازی و نصب می‌شوند یک گزینه مناسب خواهد بود.

جنس این نوع از میزهای آماده سازی باید از استیل ضد زنگ باشد. اصلا نباید جنس دیگری مثل چوب در بدنه این فضا به هیچ عنوان به کار گرفته شود.

یکی از چالش‌ها طراحی در لیست تجهیزات مورد نیاز فست فود سیار جداسازی ناحیه ذخیره سازی لوازم شست وشو از سایر بخش‌ها است. آنچه اهمیت دارد این است که هر نوع ماده شیمایی از قسمت مواد اولیه و تهیه آیتم‌‍‌های منو دور باقی بماند.

تجهیزات مورد نیاز فست فود سیار

لوازم داخلی کانکس فروشگاهی مثل هر نوع تجهیزات برودتی مثل فرزیر صنعتی، یخچال باید در ناحیه امن با حداقل تکان قرار داده شوند. این دسته از دستگاه‌ها به مرور زمان با لغزش و جابجایی فرسوده می‌شوند، بنابراین لازم است تا مدلی را خریداری کنید که برای فست فودهای سیار طراحی شده باشد.

همین مسئله برای گریل، سرخ کن‌های صنعتی و گاز هم صدق می‌کند. علاوه بر آن، گریل و اجاق صنعتی روگازی خود به تهویه قدرتمند نیاز دارند. تهویه به کار گرفته شده در فضای آشپزخانه فودتراک باید به بیرون به درستی هدایت گردد.

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لیلا مددی
لیلا مددی
2 روز قبل

این لوازمی که شما میگیید از چ کیفیتی برخوردارهستند فود تراکتی که گفتید به چ معناست

admin
مدیر
پاسخ به  لیلا مددی
19 ساعت قبل

فودتراکت یک نوع وسیله برای پخت و پز است کیفیت گریدA تضمینی در بازار هم می توانید قیمتش را ببینید

مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا