logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس فروشگاهی » مجوز کانکس فروشگاهی و مغازه ای و کیوسک غرفه ای

تعداد بازدید:515
۱۴۰۱-۰۸-۱۴

مجوز کانکس فروشگاهی و مغازه ای و کیوسک غرفه ای

کانکس فروشگاهی

مجوز کانکس فروشگاهی و کانکس مغازه ای و کانکس ،کیوسک غرفه ای کانکس ساندویچ پانل کانکس سیار و… برای اینکه بتوانید سازه  خود را در محلی نصب و شروع به فعالیت کنید می بایست ابتدا اقدام به اخذ مجوز برای این کار کرده و پس از کسب مجوز های مورد نیاز اقدام

 

به خرید کانکس و انتقال آن به محل نمائید. سوالی که پرسیده می شود این است که برای اخذ مجوز به کجا مراجعه کنیم در ادامه مقاله انواع مجوز و هزینه مجوز ها را خواهیم گفت

صفا کانکس تمامی سفارشات شما برای انواع کانکس فروشگاهی و یا کیوسک ها متقبل می شود. شما می توانید با هزینه ای مناسب

بهترین کیفیت بازار را تجربه کنید.

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

مدارک گرفتن مجوز

شناسنامه

کارت ملی

عکس 3*4

برگه عدم سوسابقه

باید به این نکته اشاره کرد که قوانین دائم در حال تغییر هستند بنابراین ابتدا به ساکن بجای گستن در اینترنت مکانی که قصد دارید کانکس را گذارید

گرفتن مجوز کانکس فروشگاهی

در پاسخ باید گفت که به محلی که شما قصد نصب و استفاده از کیوسک مغازه ای را دارید بستگی دارد. بطور مثال اگر تصمیم بر نصب آن در یک پارک یا شهربازی را دارید ابتدا می بایست به دفتر پارک مراجعه کنید. که معمولا بدلیل اینکه پارک ها زیر مجموعه شهرداری ها هستند، آنها شما را به واحد مربوطه در شهرداری ارجاع خواهند داد اما یادتان باشد ابتدا باید به دفتر پارک مراجعه کنید

اگر تصمیم بر نصب آن در یک منطقه توریستی و گردشگری را داشته باشید می بایست به سازمان گردشگری مراجعه کنید. اگر در یک منطقه روستایی بوده به دفتر دهیاری و در نهایت اگر در مناطق شهری قصد نصب آن را دارید می بایست به شهرداری ناحیه و منطقه آن محل مراجعه نمائید.

هزینه گرفتن مجوز کانکس فروشگاهی

هزینه گرفتن مجوز کانکس فروشگاهی و مغازه ای و کیوسک غرفه ای در برخی از مکان ها ممکن است پس از دریافت هزینه ای مجوز را به شما داده و برخی ممکن است فضای محیط را به شما اجاره داده و ماهانه مبلغی را دریافت کنند. در گام بعدی اگر قصد فروش اغذیه و محصولات غذایی در کیوسک را دارید ممکن است نیازمند اخذ مجوز های بهداشتی نیز باشید.

 

در این مرحله معمولا پس از تهیه و انتقال کانکس به محل مورد نظر انجام می شود، اما می بایست در هنگام سفارش و ساخت سازه نکات بهداشتی کاملا مطابق با اصول مورد تائید سازمان های بهداشتی رعایت شده باشد. تا بعدا دچار مشکل از این لحاظ برای اخذ پروانه بهداشتی نشوید.

شما می توانید برای خرید انواع کانکس فروشگاهی مانند کیوسک و غرفه ، کافی شاپ ، مطبوعاتی و غیره. همینطور انواع کانکس ویلایی و سرویس بهداشتی را میتوانید با مراجعه و تماس با مشاورین صفا کانکس ارتباط برقرار کنید.

کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی

مجوز حمل  کانکس

در صورتی که کانکس شما ابعاد بزرگی نداشته باشد نیاز به گرفتن مجوز جهت حمل آن از وزارت حمل نقل نیست در صورتی که کانکس شما دارای ابعاد بیشتر از 280 سانتی متر ارتفاع و 250 سانتی متر طول باشد نیاز به گرفتن مجوز برای حمل است که اهمیت این مجوز بعلت ارتفاع آن است در صورتی که اگر 280سانتیمتر بیشتر باشد احتمال دارد کانکس به پل ها گیر کند در یر اینصورت که خطری نداشته باشد نیازی به گرفتن مجوز نیست اما اگر ارتفاع کانکستون زیاد است نیاز نیست حتما مجوز بگیرید می توانید کانکس بصورت پیش ساخته ببرید سپس در آن مکان کانکس خود را سرهم کنید .

جمع بندی

مراحل و مجوزهای مورد نیاز ممکن است براساس  استان و شهر و منطقه متغییر باشد، اما درمجموع ، مجوزهای زیر معمولاً لازم است:

۱. مجوز احداث:

برای احداث کانکس فروشگاهی یا هر نوع کانکس دیگر باید ابتدا مجوز احداث از شهرداری مربوطه دریافت شود. این مجوز شامل بررسی مکان، نقشه‌ها، ابعاد و شرایط ساختمانی می‌شود.

۲. مجوز بهره‌برداری:

پس از احداث کانکس، باید مجوز بهره‌برداری از شهرداری یا دستگاه نظارتی مربوطه دریافت شود. این مجوز برای آغاز فعالیت فروشگاهی در کانکس لازم است.

۳. مجوز تابلوی تبلیغاتی:

اگر تابلوی تبلیغاتی میخواهید نصب کنید باید مجوز آن را از شهرداری تهیه کنید.

۴. مجوزهای فنی و بهداشتی:

بسته به نوع فعالیت فروشگاهی، ممکن است نیاز به مجوزهای از قبیل فنی و بهداشتی مختلفی نیز به عنوان مثال مجوز بهداشت، مجوز آتشنشانی و… داشته باشید.

برای اطلاعات دقیق تر و دریافت مجوزهای کانکس فروشگاهی و دیگر کانکس ها در شهرتان ، بهترین راهکار اهمان راهی است که در بالاتر گفتم بصورت حضوری تشریف ببرید به شهرداری و ناحیه محلی که قصد دارید در آن کانکس دایر کنید صفاکانکس با فروش و تحویل انواع کانکس فروشگاهی  و دیگر کانکس ها با سرعت بالا و اعتبار چندساله و تحویل کانکس با کیفیت بسیار عالی می تواند به شما کمک کند

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا