logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس اداری » کانکس اداری

تعداد بازدید:187
۱۴۰۱-۰۸-۰۳

کانکس اداری

safa7

کانکس اداری چیست و چه کاربری دارد؟

کانکس اداری سازه ای پیش ساخته می باشد. که به عنوان دفتر کار یک تیم اداری یا مهندسین و مدیران پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این سازه دارای پلان های متفاوتی می باشد که هر سازمان یا اداره ای بنا به نیاز خود از کانکس اداری و تعداد پرسنلی که قرار است در آن مستقر شوند. همینطور بسته به نوع خدماتی که میخواهند ارائه دهند طرحی را در نظر می گیرند . که بر حسب ابعاد استاندارد عرضی کانکس معمولا همه آنها با یکدیگر یکسان است.

از دیگر مسائلی که در انتخاب نوع آن تاثیر گذار است محل استفاده آن بوده است. بطور مثال وقتی قرار باشد سازه بروی پشت بام و در واقع به عنوان یک طبقه به ساختمان اضافه شود. یا وقتی که قرار است داخل یک محوطه مورد استفاده قرار گیرد متفاوت است.

از همین رو پیشنهاد ما برای انتخاب یک دفتر اداری پیش ساخته متناسب با نیاز شما این است که کاربری های آن تعریف ، نیاز ها مشخص و ابعاد مورد نیاز یا همان مساحتی که برای این کار در اختیار داریم را تعیین نمایید، پس از آن اگر در میان نمونه های موجود از محصولات تولید کنند گان کانکس سازه ای مطابق با نیازمان یافتیم خریداری و در غیر این صورت سفارش طراحی و ساخت یک کانکس اداری اختصاصی را بدهیم که با ویژگی های مد نظر مان مطابقت داشته باشد.

safaconex7

کاربری اداری تنوع محصول زیادی  با توجه به ویژگی های خاصی در هر کدام را دارا می باشد، استفاده های مختلفی دارد. بطور مثال برخی از آن به عنوان دفتر فروش یا اتاق جلسات و یا حتی اتاق میهمانان ویژه استفاده کرده و برخی دیگر فقط به عنوان یک کانکس اداری مستقر در کارگاه ساختمانی برای انجام امور اداری یک کارگاه مورد استفاده قرار می دهند .

برخی از کانکس ها با کاربری ویلایی برای مناطقی که سازمان جهاد کشاورزی  و شهرداری استان ها مجوز ساخت با مصالح نمی‌ دهد از این رو سازه پیش ساخته را به عنوان سازه مسکونی جایگزین می‌ کنند.

که دارای اتاق، آبدار خانه، سرویس بهداشتی و سرويس حمام، بالکن،  لاندری، اتاق نشیمن می باشد.

safacone7

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا