logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس اداری » نمای داخلی کانکس اداری

تعداد بازدید:183
۱۴۰۱-۰۸-۰۳

نمای داخلی کانکس اداری

safaconex8

داخل کانکس اداری

فضای داخلی کانکس اداری باید به گونه ای باشد که رفت و آمد کارمندان تداخلی در عملکرد یکدیگر ایجاد نکرده . همچنین بخش های مختلف که دارای روابط کاری وابسته ای در فضای داخل کانکس اداری می باشند به یکدیگر نزدیک و اگر در سازه های مجزا هستند نیز حدالمقدور دفاتر آنها در مجائرت یکدیگر قرار داشته باشد.

نکته بعدی در ارتباط با داخل کانکس اداری میزان نور گیری مورد نیاز و یا روشنایی به وسیله چراغ ها می باشد که باید تامین کننده روشنایی مورد نیاز جهت انجام امور و مکاتبات اداری باشد.

safaconex9

مشخصات کانکس اداری

کانکس اداری باید دارای شرایط و امکاناتی منحصر بوده تا با بقیه کانکس ها متفاوت و جوابگوی نیاز کاربر باشد. از جمله مهمترین آنها به این قرار است.

درب آن باید در ابعادی باشد که جوابگوی رفت و آمد زیاد و برای بردن میز و صندلی های اداری به داخل آن باشد. همچنین محل قرار گیری درب کانکس اداری بهتر است در جایی باشد که بتوان فضای انتظاری برای مراجعه کننده در نظر گرفت و رفت و آمد ها مزاحمتی برای کارمندان ایجاد نکند. یشنهاد می شود از درب ضد سرقت یا درب های کشویی با شیشه سکوریت استفاده شود.

کف سازه باید کاملا قرص و محکم بوده و در هنگام رفت و آمد های زیاد دچار لرزه نگردد ،برای اینکه اتفاق نیفتد یا به حداقل برسد پیشنهاد میکنیم .شاسی آن به صورت دور کلاف از تیر آهن نمره 16 بوده و همچنین تیر آهن هایی از وسط شاسی به کلاف دور متصل شوند تا لرزه وسط کف کانکس اداری را بگیرند.

بهتر است برای کف سازه از تخته ضد آب با کفپوش طرح پارکت و یا از سرامیک با ملات ماسه سیمان استفاده شود تا هم نظافت و شستشوی کف سهولت یابد و هم در هنگام رفت و آمد های زیاد دچار فرسودگی نگردد.

ارتفاع دیواره ها ،در واقع فاصله کف تا زیر سقف از داخل سازه اگر کانکس اداری با سقف شیب دار است در کوتاه ترین جا 2.2 متر و در بلند ترین جا 2.7 مناسب می باشد و اگر سقف صاف بوده و یا سقف کاذب دارد فاصله 2.5 تا 2.65 متر مناسب می باشد .

safa9

ابعاد و محل پنجره ها باید طوری باشد تا تامین کننده نور فضای داخلی بوده و در هنگام طراحی آن باید به این نکته که محل قرار گیری میز و تجهیزات اداری و همینطور محل نشستن مراجعین توجه کرد تا با محل قرار گیری پنجره ها تداخل نداشته و براحتی بتوان پنجره ها را باز و بسته کرد تا هوای درون سازه را تهویه کند. پیشنهاد می شود برای جلو گیری از اتلاف انرژی و ممانعت از ورود گرد و غبار به داخل فضا از پنجره های دو جداره استفاده شود.

فضا های فرعی مانند آبدار خانه و سرویس بهداشتی ، اتاق تکثیر و کپی ، صندوق و خیلی فضا های دیگر که نیاز یک فضای اداری است را میتوان در کانکس اداری گنجاند که بستگی به کاربری و نیاز خریدار دارد.

 

ابعاد کانکس اداری

دارای ابعاد خاصی نیست و شما در تولید آن محدودیتی ندارید ، اگر ابعاد آن از ابعاد استاندارد حمل در جاده ها بیشتر باشد میتوان بصورت دو یا چند تکه اجرا و سپس در محل به یکدیگر متصل نمود و راهکار بعدی اگر شرایط حمل به محل نباشد ساخت کانکس اداری در محل می باشد.

اما بطور معمول و استاندارد ابعاد 12*2.4 بدون محدودیت حمل و تا حداکثر 12*3.5 با مجوز حمل بار ترافیکی می باشد البته در برخی موارد نیز ابعاد بسیار کوچکتر و در حدود 6*3 نیز جوابگوی نیاز خریدار بوده و نیازی به حداکثر ابعاد نیست.

safac9

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت ایران خودرو
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپاه
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا