logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه

خانه » کانکس فروشگاهی » خرید کانکس فروشگاهی

تعداد بازدید:21
۱۴۰۳-۰۶-۲۶

خرید کانکس فروشگاهی

خرید کانکس فروشگاهی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

خرید کانکس فروشگاهی نیاز به تخصص و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. چراکه دوام و مقاومت آن حائز اهمیت است. برای سفارش این محصول می توانید برروی نوار سبز رنگ پایین صفحه کلیک کنید. سپس به راحتی با مشاوران ما ارتباط گرفته و مشاوره رایگان به صورت نامحدود دریافت کنید.

خرید کانکس فروشگاهی عنوان یک راه‌ مناسب برای ایجاد یک فروشگاه‌ در مکان‌ های مختلف می باشد. از ویژگی های این نوع کانکس می توان به نصب سریع ، جابه جایی آسان خصوصا در اماکن پر تردد اشاره کرد. طراحی کانکس فروشگاهی مناسب برای ایجاد غرفه ای جهت فروش محصول یا ارائه خدمات می باشد. به علت به صرفه بودن ، جایگزین مناسبی برای ساخت فروشگاه و یا مغازه های ثابت است. به همین دلیل توانسته محبوبیت خود را بدست آورده است. برای خرید کیوسک فروشگاهی مناسب باید به مواردی مثل دارا بودن فضایی برای نمایش محصول ، امکاناتی مثل سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره توجه کرد.

خرید کانکس فروشگاهی پیش ساخته

کانکس فروشگاهی پیش ساخته همانطور که از اسم آن مشخص است، از قبل طراحی  و ساخته شده اند. این امر سبب سرعت بخشیدن به روند روند کاری و نصب آن خواهد شد. این نوع کانکس نیز دارای امکاناتی نظیر سیستم آب و برق و همینطور دیوار هایی که عایق گرما و سرما هستند، می باشد.

خرید کانکس فروشگاهی چرخدار

این نوع کانکس به دلیل دارا بودن چرخ در زیر آن به سهولت قابل جابه جایی هستند. به همین دلیل بسیار پرطرفدار می باشد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن نیز استفاده از آن به عوان کانکس سیار م باشد.

خرید کانکس فروشگاهی با طراحی خاص

شرکت صفاسازه سبز خاورمیانه قادر به تولید کانکس های فروشگاهی با طراحی های خاص و منحصر به فرد با بهترین متریال و بالاترین کیفیت می باشد. شما می توانید با کلیک برروی نوار سبز در پایین صفحه با ما تماس گرفته و المان های خود را بیان کنید. این المان ها شامل رنگ ، لوگو و یا طرح های ویژه و مناسبتی برای شب یلدا ، اربعین ، عید نوروز و غیره می باشد.

خرید کانکس فروشگاهی چند منظوره

شما می توانید با خرید یک کانکس ، استفاده های متنوعی از آن داشته باشید. برای مثال امکان استفاده در جهت فروشگاه ، کافی شاپ ، رستوران ، فست فود و غیره را خواهید داشت.

خرید کانکس فروشگاهی ویژه

کانکس های فروشگاهی ویژه ، دارای امکانات و ویژگی های خاصی هستند که آنها را استثنا می کند. در ادامه به برخی از امکانات و ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد.

طراحی سفارشی: صفا کانکس این امکان را می دهد که طبق نیاز مشتری مواردی مثل رنگ ، لوگو و سایر موارد ظاهری و ساختاری طراحی و ساخته شود.

استفاده از مواد با کیفیت: کانکس های ویژه صفاسازه برای افزایش دوام و طول عمرشان از متریالی مثل چوب با کیفیت ، شیشه و عایق های حرارتی و صوتی استفاده می کند.

طراحی فضای داخلی: قفسه ، میزها ، و سایر امکانات این کانکس به بهترین مدل طراحی شده اند.

امکانات ویژه: امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، سیستم امنیتی ، نورپردازی LED  و غیره از ویژگی های این کانکس می باشد.

برخی از این کانکس ها با سیستم پرداخت و نمایشگر دیجیتال و غیره نیز تجهیز شده اند.

قابلیت جابه جایی: جابه جایی از دیگر آپشن هایی است که در این کانکس وجود دارد. با وجود این قابلیت شما میتوانید کسب و کارتان را در مناطق مختلف ارائه دهید. برای مثال می توانید در نمایشگاه ها و فستیوال ها ، رویدادهای مختلف آن را بکار بگیرید.

کاربرد کانکس فروشگاهی ویژه

شما می توانید از این کانکس برای کاربری فروشگاه مواد غذایی و خوراکی استفاده کنید. مانند فروش مواد غذایی ، کافه ، رستوران و فست فود و غیره. همچنین برای فروش اکسسوری و لباس نیز می توانید از این کانکس استفاده کنید. یکی دیگر از کاربردها و مزایای خرید کانکس فروشگاهی ویژه ، استفاده از آن به عنوان فروشگاه صنایع دستی و محصولات هنری خصوصا در نمایشگاه ها و بازارهای محلی می باشد.

انتقادات و نظراتتون
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مشتریان ما
کانکس برای شرکت میهن
کانکس برای شرکت ایرانکو
کانکس  برای شرکت گل گوهر
کانکس شرکت خودروسازی سایپا
کانکس قرارگاه خاتم الانبیا