logo شرکت صفا سازه سبز خاورمیانه
کانکس سازی برای میهن
کانکس سازی برای میهن
زمان مطالعه: 3 دقیقه

شرکت میهن شرکت صنایع غذایی ایران است که در زمینه تولید بستنی، آب میوه و فراورده های لبنی فعالیت می کند. این شرکت در سال 1354 خورشیدی توسط آقای ایوب پایداری در تهران پایه گذاری شد. این مجموعه، بزرگ ترین تولید کننده بستنی و لبنیات در ایران به شمار می رود که با بیش از 25.000 کارگر به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهد. تولیدات این شرکت شامل پنیر، کره، شیر، خامه، ماست، دوغ، انواع بستنی و آبمیوه است.

این مجموعه با داشتن کارخانه تولید بستنی به نام میهن با وسعت 3.6 هکتار، کارخانه تولید لبنیات به نام شهر لبنیات میهن با وسعت 37 هکتار و کارخانه تولید بستنی و آّمیوه به نام پاندا میهن به وسعت 18 هکتار، ار بزرگ ترین مجتمع های صنایع غذایی کشور ایران محسوب می شود.

همچنین میهن، مجتمع کشت و صنعت سبز غزال میهن را مشتمل بر دامداری 40 هزار راسی گاوشیری در زیربنایی به وسعت 40 هکتار جهت تولید شیر مورد نیاز کارخانه های لبنیات و بستنی میهن؛ به همراه مزرعه ای به وسعت 250 هکتار در مجاورت دامداری، جهت کشت خوراک دام و علوفه دام های شیری خود، در استان مرکزی ایجاد کرده است.

برند شرکت میهن در سال 1392 در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از 100 برند برتر ایران شناخته شد. ایجاد زنجیره بزرگ توزیع در کشور با بیش از 60 مرکز توزیع به میهن کمک کرد تا محصولاتش را در بیش از 200 هزرا فروشگاه در سراسر کشور عرضه کند و بالغ بر 65% سهم بازار بستنی و 50% سهم بازار شیر استریلیزه را در اختیار بگیرد. استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنولوژی روز دنیا باعث شده محصولات میهن در مقاصد صادراتی مانند عراق، کویت، امارات متحده، پاکستان، عمان، قطر، روسیه، مالزی و افغانستان هم مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرد.

در زنجیزه بزرگ توزیع شرکت میهن در سراسر کشور، کارخانجات بزرگ لبنیات دامی ایجاد گردیده در این راستا برای پروژه های عمرانی نیاز به کانکس احساس می گردد و شرکت صفاسازه سبز خاورمیانه افتخار دارد در چندین پروژه با شرکت های وابسته به میهن همکاری نماید که با ساخت و تولید انواع کانکس گالوانیزه توانسته چند پروژه را تجهیز نماید و از جمله کانکس کارگری، اداری، آبدارخانه و سرویس بهداشتی که با مراجعه به سر فصل تک تک کاربری کانکس های نام برده و در سایت شرکت صفاسبز به مشخصات فنی و تصاویر آن دسترسی بیابید.

و دیگر همکاری با مجموعه شرکت میهن، در زمان برگزاری نمایشگاه های شغلی و خدماتی با تولید کانکس سیار(چرخدار) بعنوان یک سمپلر سیار در سطح نمایشگاه حضور بعمل آورند.

در ادامه به مشخصات فنی می پردازیم :

  1. کانکس ساندویج پانل با ضخامت 7CM با ورق گالوانیزه و عایق ضد حریق یا مقاوم در برابر حریق(کندسوز) ساخته می شود.

 

  1. سقف کانکس به صورت شیبدار می باشد.

 

  1. کلیه درب ها و پنجره ها از جنس UPVC به همراه یراق آلات با کیفیت و مناسب می باشند.

 

  1. عرض تمامی درب ها مطابق استاندردهای موجود ذر نظر گرفته می شود.

 

  1. ارتفاع مفید کانکس 3M می باشد.

 

  1. رنگ نمای داخلی سفید.

 

  1. کانکس 6 متری دارای دو ردیف 2 عددی سیستم روشنایی سقفی با لامپ SMD، 15 وات مدل FPL برند افروز می باشد.

 

  1. داکت مسیر عبور شبکه، برق و تلفن به ارتفاع 50CM از کف کانکس در نظر گرفته شود به نحوی که امکان استفاده از 6 نود شبکه، تلفن و برق برای کانکس 6 متری میسر می باشد.

 

  1. سیستم داکت کشی از نوع درپوش دار، با عرض 10 سانتی متر و از برند لگراند یا سوپیتا می باشد.

 

  1. کف کلیه کانکس ها دارای شاسی کشی مناسب و قوی با پروفیل های آهنی به همراه تخته کوبی کف و اجرای کفپوش با قابلیت تردد روزانه 200نفر با وزن حداقل 80kg می باشد.

 

  1. برای کف کانکس ها از سرامیک سفید درجه 1 ایرانی استفاده می شود.

 

  1. کلیه درب ها و پنجره ها از سمت بیرون دارای سایه بان به منظور جلوگیری از نفوذ آب باران به داخل و تمامی درز های کانکس ها کاملا آب بند می باشند.

 

  1. با توجه به شرایط آب و هوایی و برودت هوا در سایت خراسان و به منظور بهینه سازی مصرف انرژی نیاز است جداره داخلی کانکس (ساندویچ پانل) به وسیله پشم سنگ و شاسی کشی مناسب عایق کاری گردد و به منظور زیبایی محیط داخلی کانکس از پوشش کناف های پیش ساخته گچی با رنگ سفید استفاده گردد.

 

  1. پروفیل های مورد استفاده جهت شاسی کشی( به منظور نصب کناف ) می بایست از نوع قوطی 40*40 می باشد.

 

  1. ارتفاع کانکس از کف زمین حداقل 15 سانتی متر در نظر گرفته می شود.

 

  1. سیم کشی داخلی به نحوی صورت می پذیرد که پاسخگوی سیستم سرمایش، گرمایش، روشنایی و رایانه بوده و سیم اتصال به زمین (ارت) استفاده می گردد.

 

  1. جهت سیم کشی داخلی از برند های معتبر (همچون کرمان، مازند و مشابه آن ها استفاده می گردد.

 

  1. جنس تمامی کلید و پریز ها از نوع ارت دار و با مغزی سرامیکی می باشد.